Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2006 15:18 - вицове::..
Автор: eli1993 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2509 Коментари: 1 Гласове:
0



Иванчо се прибира вкъщи: - Мамо, мирише вкусно! Какво готвишω - Нищо, гладя накапаната ти тениска!

- Как се казваш, Марийке - попитал Иванчо Марийка. - А ти как мислишω

Бащата на Иванчо казва: - Дай да ти видя бележника. - Не мога. Дадох го на Петърчо - искаше да изплаши родителите си.

На сутринта след як запой, Даскала се обръща към Иванчо:
-Я иди ми донеси малко зелев сок и ще ти пиша 3! След малко Иванчо се връща с една паница зелев сок, Даскала отпил една яка глъта и казал: -ООООх съживителна течност..., А Иванчо: Ако трябва ще донеса още, у нас, още от есента откакто се удави в кацата шарения котарак на комшийте, никой не е пил от него...Даскала хванал паницата и я ударил в пода. Иванчо: Малиии сега баба щеме бие- тя си пикаеше в паницата...

Марийка към Иванчо:
-Иванчо,от колко време ходим,хайде да се оженим!
-Кой ще ни вземе нас,бе Марийке...

Учителката казва на класа да нарисува семеиствата си.
След малко отива при Иванчо и пита:
-Иванчо,защо си нарисувал на баща ти синя косаω
-Ами госпожо,защото нямах плешив молив.

Учителката пита Иванчо:
- Кажи ми пет неща, които съдържат млякоω
- Ами... масло, сирене, сладолед и... и две крави.

- Деца - изправя се учителката, - кой ще каже какви пари имат американцитеω Гошкоω
- Долари, госпожо.
- Правилно! А французите какви пари имат, Марийкеω
- Франкове, госпожо.
- Точно така! А ние какви пари имаме, Иванчоω
- Ние нямаме пари, госпожо!

Майката:
- Е, Иванчо, как се държа баща ти с тебе, докато бях в командировкаω
Иванчо:
- Много добре, мамо. Всяка сутрин татко ме взимаше с него на езерото, ние плувахме с лодка до средата на езерото и след това аз се прибирах с плуване на брега.
Майката:
- О Боже! Ама това е много голямо езеро!ω
Иванчо:
- А, не се впечатлявай, мамо. Аз си плувах много добре. Трудното беше само докато се измъкна от чувала....

Учителката завела целият клас на един строеж. Докато разглеждали от десетият етаж паднал някакъв строител и се утрепал.
На следващият час, вече в училище, учителката решила да провери мнението на децата:
- Как мислите деца, защо този строител паднаω
Марийка вдига ръка:
- Чичкото не е спазил правилата за безопасност...
Учителката:
- Може би. А ти Сашо, какво мислишω
Сашо:
- Ами чичкото може да е бил пиян...
Учителката:
- Не е изключено..
В това време Иванчо става и казва:
- Чичкото ругаеше майка ми!
- Как така, Иванчоω Какво я ругаешеω - удивено пита учителката.
- Ами крещеше ми: Момченце, мамичката ти, не подритвай стълбата...

Иванчо пита баща си:
- Тате, твойте очила колко пъти увеличаватω
- Три пъти.
- Добре тогава ето ти бележника ми.

Иванчо се прибира вкъщи и казва на майка си и баща си: - Мамо, тате, имам добра и лоша новина! Добрата е, че имам шестица по математика, а лошата е, че съм голям лъжец!

Учителката: - Деца, кой ще каже една съгласнаω Иванчо: - Марийка! Учителката: - "Марийка" не е съгласна. Марийка: - Съгласна съм, как да не съм!

- Иванчо, да не си болен нещоω Защо си толков бледω - Нищо ми няма, мама ме изкъпа сутринта.

В час по математика: - Иванчо,защо стоиш над тази празна тетрадкаω - пита учителката. - Това ми е тетрадката за смятане на ум, госпожо.

В детската градина пристига комисия на проверка. Навсякъде - чистота, тишина, спокойствие... - Как сте го постигналиω - питат шашнати хората от комисията. - Ами разделихме децата на групи. - обясняват учителките и повеждат комисията по коридора. На вратите - надписи: "Много добри деца". "Добри деца". "Не особено добри деца". "Лоши деца". "Много лоши деца". "Ужасни деца". "Безнадеждни деца". "Иванчо".

Урок по геометрия. - Иванчо, нарисувай на дъската ромб. Иванчо рисува. - Сега докажи, че това е ромб. - Честна пионерска, кълна се в майка си и баща си че е ромб!

Майката казва на Иванчо: - Посвири малко на пианото, сине, и ще ти купя сладолед! - Тате каза, че ще ми купи два сладоледа ако не свиря.

Пращат Иванчо в първи клас. Още първия ден обаче той отива при учителката и казва: - Госпожо, аз съм много умен, не съм за първи клас - пратете ме направо в трети! Учителката се объркала и го води при директора. - Господин директор, Иванчо иска направо от трети клас да започне да учи! - Ами добре, изпитай го да видим. Почнала учителката: - Колко е 3 по 3ω - 9. - Правилно. А 6 по 6ω - 36. - Добре. А какво е това - кравата ги има четири, а аз - двеω - Крака. - А какво е това - ти го имаш в панталоните, а аз го нямамω - Джоб. - Правилно! Ставаш за трети клас! А директорът се обадил: - Направо в пети да го пратим, много е напред с материала! Я как отговори на всичко, а последните два въпроса даже и аз ги обърках!

След поредната лъжа бащата се кара на Иванчо: - Ти знаеш ли какво ги правят тея дето много лъжатω - Да, правят ги или депутати, или министри...

- Иванчо, защо по цял ден се търкаляш на дивана и нищо не правишω - Тренирам. - Каквоω - Ами като порастна, нали ще ставам татко.

- Иване, ставай! Закъсняваш за училище!
- Е, не ми се става бе, мамо...
- Трябва да станеш!
- Мога да ти кажа две причини, за да не ходя на училище. Учителите ме мразят и учениците ме мразят. Ако ми кажеш ти две причини, за да отида на училище, ще стана.
- Първо, ти си на 54 години и второ, си директор.

Учителят пита Иванчо:
- Кажи, какво внасяме от Индияω
- Не знам, господине.
- Откъде вземаме черния пиперω
- От съседката.

- Иванчо къде ти е бележникаω
- В нас е.
- А защо е у вас, а не тукω
- Наказах го защото има двойка...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))))))
22.03.2007 17:42
xaxgahxahxahxa ackite vicoove :DDDD mn qki naprao 6tqh da padna ot stola :DDD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eli1993
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1891561
Постинги: 29
Коментари: 567
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930